loading...
فري نت
تبلیغات
Startak بازدید : 3972 یکشنبه 27 اسفند 1391 نظرات (5)




به درخواست یکی از دوستان،بخش قالب انجمن های سیستم رزبلاگ به سایت اضافه شد.برای شروع کار در این بخش،با قالب شیک Duty Calls شروع می کنیم.برای دریافت این قالب به ادامه مطلب بروید.

لینک دانلود





طراح قالب: Ghaleb-weblog.ir
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رضا در تاریخ 1393/12/20 و 11:22 دقیقه ارسال شده است

سلام.خسته نباشید.ببخشید مث اینکه قالب مشکل داره.سرعتش پایینه.کد قال پروفایل هم توش نیست.وقتی انجمن رو باز میکنم قبلش یه کد توی صفحه میاد.لطفا درستش کنید و اگه بهم خبر بدین ممنون میشم.
پاسخ : راستش طراح یا ویرایشگر قالب بنده نیستم.آدرس سایت طراح رو توی مطلب ذکر کردم به اونجا مراجعه کنید.

این نظر توسط mehdi در تاریخ 1393/07/13 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

سلام خسته نباشید قالب خیلی خوبی بود ولی کد ویرایش پروفایل نداشت خواهشا کد اونو هم بزارید ممنون
پاسخ : سلام.خواهش میکنم ولی اینو بدونید که من فقط قالبارو منتشر میکنم کدبندی اش هم سایت سازنده انجام میده.

این نظر توسط علی در تاریخ 1392/09/14 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش کارت عالیه اگر تبادل بنر خواستی بهم بگو

این نظر توسط b-game در تاریخ 1392/03/09 و 14:46 دقیقه ارسال شده است

قالب خوبی بود

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/02/27 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم عااااااالی ..شکلک
عاااااغا فقط لینکاشو پاک نکنین من اینو نصب کردم مث قبلی نشه آبروم جلو اینهمه کاربر برررره شکلک
پاسخ : چشم عاااااغا.


کد امنیتی رفرش
درباره ما
سايت فري نت در سال 1390 شروع به فعاليت درباره ي "رايگان هاي اينترنت" پرداخت و به لطف دوستان و كاربران عزيز و خداي متعال پيشرفت عظيمي از لحاظ بازديد،تعداد كاربران،مطالب و.... پيدا كرد. مدير سايت: جلالي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مایلید کدام یک از بخش های زیر به سایت اضافه شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 231
  • کل نظرات : 333
  • افراد آنلاین : 21
  • تعداد اعضا : 3636
  • آی پی امروز : 80
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 103
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,912
  • بازدید ماه : 1,912
  • بازدید سال : 112,967
  • بازدید کلی : 1,919,050
  • تبلیغات