loading...
فري نت
تبلیغات
Startak بازدید : 545 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)


سال‌ها پیش وقتی برای اولین بار یک دوربین بر روی یک تلفن همراه گذاشته شد، هیچ کس فکر نمی‌کرد که این فناوری تا این حد پیشرفت کند که روزی یک مینی اسمارت فون، بتواند به راحتی وظیفه یک دوربین حرفه‌‌ای را انجام داده و کنار آن هزاران کار دیگر نیز برای کاربرانش انجام دهد.

این روزها، برخی از علاقه‌مندان به عکاسی، قید خرید یک DSLR را زده و به سراغ اسمارت فون‌ها می‌روند. در میان آن‌ها، مینی اسمارت فون‌ها یا کامپکت‌ها نیز وجود دارند که نسبت به سایر تلفن‌های همراه هوشمند سایز کوچک‌تری دارند.

در ادامه ی این مطلب سعی داریم، 5 مورد از بهترین نمونه‌های دوربین اسمارت فون‌ها را برای شما معرفی نماییم.

Startak بازدید : 644 پنجشنبه 27 فروردین 1394 نظرات (0)

در طول چند سال گذشته کمپانی‌های تولید کننده اسمارت فون ویژگی‌های جدید و جالبی را بر روی محصولات خود افزوده‌اند که در اغلب موارد با استقبال گسترده کاربران مواجه شده‌اند. برخی از این ویژگی‌ها تنها محدود به یک کمپانی می‌شود و در واقع کاربران سایر کمپانی‌ها از چنین ویژگی‌ای بی‌بهره هستند. البته در این میان برخی قابلیت‌ها نیز وجود دارند که تنها در یک محصول و با تبلیغات گسترده روانه بازار می‌شوند اما به‌دلیل عدم استقبال کاربران کم کم از صحنه روزگار خداحافظی می‌کنند.

در این مقاله چندین ویژگی را معرفی خواهیم کرد که در حال حاضر برخی از اسمارت فون‌ها از آن‌ها بهره مند هستند اما در واقع در هیچ محصولی شاهد تمامی این ویژگی‌ها نیستیم.پس برای آشنایی با آن‌ها در ادامه مقاله همراه ما باشید.

Startak بازدید : 645 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)


فضای اینترنت تقریبا هیچگاه امن نیست و نه‌تنها خطر به سرقت رفتن اطلاعات مهم کاربران از طریق سرویس‌دهنده‌ها و اتصالات نا امن تغییر دهنده IP همواره وجود دارد بلکه بسیاری از سایت‌های ناشناس نیز چندان امن نیستند. ناشناس بودن و ثبت نشدن اطلاعات مرور کاربران از همین رو بسیار اهمیت دارد. برای ناشناس بودن مرورگرهای فراوانی وجود دارد که در ادامه با مهم‌ترین آن‌ها آشنا می‌شویم.

Startak بازدید : 526 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

مدت‌‌هاست کاربران آی‌فون با نیم نگاهی به حافظه رم بکار گرفته شده در گوشی‌های اندرویدی، منتظر ارتقا سایز رم در نسخه‌های جدید این گوشی‌ها هستند امری که حتی در iPhone 6 و iPhone 6 Plus نیز محقق نشد و این دو نیز هنوز از 1 گیگبایت رم بهره می‌برند. در عمل اما آی‌فون‌ها با وجود رم کمتر معمولا روان‌تر از اندرویدهای مجهز به رم‌های بالا فعالیت می‌‌کنند. در ادامه به علت این ماجرا پرداخته‌ایم.
Startak بازدید : 659 شنبه 22 فروردین 1394 نظرات (0)

نزدیک به یک ماه پیش با معرفی مک‌بوک جدید توسط اپل استاندارد تازه‌ای در پورت USB بر سر زبان‌ها افتاد که از آن با نام USB Type C یاد می‌شود. اپل تنها یک پورت USB را روی مک بوک جدید خود قرار داد که از همین استاندارد بهره می‌برد اما این استاندارد چه تفاوتی با گذشته دارد و چه چیز آن را آنچنان متفاوت کرده است که اپل تنها یک عدد از آن را برای یک لپ‌تاپ فوق‌ پیشرفته کافی دانسته است. در ادامه این مقاله به بررسی کامل استاندارد جدید USB یعنی Type-C و مزایای آن می‌پردازیم. با ماه همراه شوید.

در تعریف USB جدید به جز ظاهر کاملا کوچک‌تر و امکان جا زدن آن از هر دو طرف، غالبا به دو فناوری USB 3.1 و گزینه‌ای به نام USB Power Delivery یا USB PD اشاره می‌شود این دو البته تنها بخشی از گزینه‌های قابل ذکر در مورد Type-C را تشکیل می‌دهند و واقعیت در مورد این پورت از این موارد کاملا فراتر می‌رود.برای مشاهده ی بقیه مطلب،به ادامه بروید.

Startak بازدید : 560 یکشنبه 10 اسفند 1393 نظرات (1)

امروزه بازار صوت پرشده از برندهای مختلف و هدفون های گوناگون. اما انتخاب بین این هدفون ها کار دشواری است. Time، هجده تا از بهترین برندهای هدفون را بر اساس نظرات کاربران و متخصصان (۷۵ درصد) و مشخصات فنی و قابلیت ها (۲۵ درصد) مرتب و امتیازبندی کرده تا بتوانید هدفون هایی را که واقعاً کیفیت خوبی دارند، بشناسید.

نتایج این بررسی ها ممکن است شما را شگفت زده کنند.در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

Startak بازدید : 588 جمعه 08 اسفند 1393 نظرات (0)


ال‌جی موبایل صبح امروز، هفتم اسفند 1393 در هتل سیمرغ تهران، طی مراسمی رسمی، نماینده جدید خود را جهت عرضه و توزیع‌ تبلت‌های جی‌پد در ایران معرفی کرد و همچنین از ورود تبلت‌های G Pad 8.0 به بازار خبر داد.

در این مراسم که جمعی از مدیران شرکت ال‌جی، متین و همچنین گروهی از خبرنگاران حضور داشتند، شرکت داده‌پرداز رایانه متین به عنوان توزیع‌کننده جدید تبلت‌های ال‌جی معرفی شد.

در ابتدای مراسم هونجو جان، قائم مقام مدیر عامل ال‌جی، ضمن خوشامد گویی به حضار و مسئولین شرکت داده پرداز رایانه متین، اعلام کرد که ال‌جی در حال سرمایه گذاری بیشتری در حوزه موبایل است و تبلت یکی از مهمترین محصولات این کمپانی خواهد بود. وی افزود که شرکت متین با توجه به سابقه و تجربیات خوبش در حوزه بازاریابی و فروش محصولات، زین پس نماینده فروش تبلت‌های ال‌جی خواهد بود.بقیه مطلب را در ادامه بخوانید.

مصطفی نهیرات بازدید : 533 پنجشنبه 07 اسفند 1393 نظرات (0)


کمپانی هوآوی در طول امروز اولین اسمارت بند خود را معرفی کرد که قدرت این شرکت چینی را به رخ رقیبان می‌کشد. البته کمپانی مذکور تاکنون یک اسمارت بند دیگر را نیز تولید کرده بود اما این اولین بند هوشمندی است که از شبکه LTE پشتیبانی می‌کند و تقریبا هوآوی در ارتباطات این محصول کم نگذاشته است؛زیرا از شبکه نسل 4.5 (4.5G) پشتیبانی می‌کند و برای سایر ارتباطات خود از NFC و بلوتوث بهره می‌برد.


این اسمارت بند جدید هوآوی از یک صفحه نمایش 1.4 اینچی از نوع OLED استفاده می‌کند و پردازش‌های دستگاه نیز توسط پردازنده LTE-M که ساخت کمپانی Neul است، انجام می‌شود.علاوه بر این،اسمارت بند جدید هوآوی در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم است و با این وجود کاربران می‌توانند تقریبا در هر شرایط آن را بر روی مچ دست خود داشته باشند.بقیه مطلب را در ادامه بخوانید.

درباره ما
سايت فري نت در سال 1390 شروع به فعاليت درباره ي "رايگان هاي اينترنت" پرداخت و به لطف دوستان و كاربران عزيز و خداي متعال پيشرفت عظيمي از لحاظ بازديد،تعداد كاربران،مطالب و.... پيدا كرد. مدير سايت: جلالي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مایلید کدام یک از بخش های زیر به سایت اضافه شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 231
  • کل نظرات : 333
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3636
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,887
  • بازدید ماه : 1,887
  • بازدید سال : 112,942
  • بازدید کلی : 1,919,025
  • تبلیغات