loading...
فري نت
تبلیغات
Startak بازدید : 660 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

کاربران کشور ما اغلب از اینترنت‌های محدود استفاده می‌کنند که هم سرعت تبادل اطلاعات آن نسبتا بالاست و هم هزینه کمتری برای آن‌ها دارد. البته ISP‌ های ایران نیز طرح‌های نامحدود دارند که در آن کاربر هیچ محدودیتی در استفاده از اینترنت ندارد اما دلیل استفاده کاربران از اینترنت‌های محدود این است که سرویس‌های نامحدود یا بسیار سرعت پایینی دارند و یا فاکتور‌هایی با قیمت نجمومی را در مقابل دیدگان کاربر قرار می‌دهند که در واقع چندان باصرفه نیست و برای مصارف خانگی نیز مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

حال با در نظر گرفتن اینکه اینترنت شما محدود است باید تمهیداتی را بیاندیشید تا مصرف‌تان کاهش یابد و هزینه‌ اضافه نکنید. البته در حال حاضر تنها کامپیوتر نیست که از اینترنت استفاده می‌کند و موبایل و تبلت‌ها نیز به اینترنت متصل می‌شوند که آن‌ها نیز مصرف قابل توجهی دارند.برای اینکه بتوانید مصرف اینترنت خود را کاهش دهید، 6 نکته ای که در ادامه مطلب ذکر می شود را بخوانید.
Startak بازدید : 995 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)


مطمئنا شما هم از آن دسته افرادی هستید که روزانه با سایت های به اشتراک گذاری ویدیو نظیر یوتیوب سروکار دارید،اما همه شما می دانید که یوتیوب به طور مستقیم اجازه دانلود ویدیو های خود را به کاربر نمی دهد که البته روش های متعددی برای دانلود از این سایت وجود دارد ولی اکثرا ویدیو را با کیفیت بالا به شما نمی دهند.اما آیا می دانستید که میتوانید از خود مالک سایت یوتیوب،یعنی گوگل،ویدیو های آن را با کیفیت خیلی بالا دانلود کنید؟برای مشاهده ی روش کار به ادامه ی مطلب بروید.

Startak بازدید : 1399 دوشنبه 02 دی 1392 نظرات (0)

Google Play Store به شما این اجازه را میدهد که به طور مستقیم برنامه ها و هر چیزی دیگری که میخواهید را از آنجا دانلود کنید اما به شما این اجازه را نمیدهد که به APK فایل خواسته شده دسترسی داشته باشید، از این سو مقداری آزار دهنده است. شاید شما برنامه ای را دیدید که مورد نیازتان بود و فایل نصبی آن را می خواستید و یا کشوری مثل ایران که درهای گوگل پلی برای دانلود به روی آنها بسته است و حق دسترسی به آن را ندارد چاره چیست؟پس به ادامه مطلب بروید تا جواب را بخوانید.

Startak بازدید : 1686 شنبه 18 خرداد 1392 نظرات (0)
http://www.filepigeon.com

می دانید که در هر سایتی که ایمیل رایگان در اختیار کاربرانش قرار می دهد،فضای رایگان محدودی نیز در اختیار آن کاربر قرار می دهد تا بتواند فایل های خود را آپلود و برای دیگران ارسال کنند.ولی این فضا های آپلود،محدودیت های زیادی دارند مانند ارسال فایل تا حجم 10 مگ،حذف شدن فایل پس از چند روز و یا فضای محدود برای آپلود و...
اما سایتی که در این پست به شما معرفی می کنیم،این محدودیت ها را برای شما رفع می کند.شما در این سایت می توانید فایل های حجیم خود را فقط در چند ثانیه به ایمیل دیگران ارسال کنید!!!
برای ورود به این سایت بر تصویر بالا کلیک کنید و جهت دیدن آموزش ارسال فایل در این سایت،به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 945 پنجشنبه 24 اسفند 1391 نظرات (0)



یکی از کلماتی که دائما در اینترنت با آن مواجه می شویم،کلمه ی دامنه یا به انگلیسی Domain می باشد.برای خیلی ها این کلمه،کلمه ی واضحی است و معنای آن را می فهمند اما برای بسیاری از مبتدی ها نیز نا مفهوم است.برای فهمیدن معنی و توضیح این کلمه،به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1417 شنبه 28 بهمن 1391 نظرات (0)





در دنیای مدرن امروزی هر چیزی به سرعت تغییر کرده و جدیدتر می شود. چیزی که دیروز یک استاندارد بوده، لزوما امروز هم یک استاندارد باقی نخواهد ماند. همه این تغییرات سریع، وقتی همه جنبه های زندگی ما را در بر می گیرند، یک بازار با هزاران هزار گزینه و انتخاب متفاوت به وجود می آورند.

موسیقی نیز از این قاعده مستثنا نیست. برای سالها، MP3 استاندارد فایل های موسیقی بود. اما وقتی افزونه های بیشتری توسعه داده شده و منتشر شدند همه چیز تغییر کرد. ناگهان، MP3 ها دیگر تنها گزینه در دسترس نبودند. یکی از افزونه هایی که به وجود آمد MP4 بود.


در ادامه مطلب به بررسی تفاوت این دو فرمت می پردازیم.

Startak بازدید : 813 چهارشنبه 11 بهمن 1391 نظرات (0)




برای داشتن یک وبلاگ خوب و پر محتوا نکات بسیاری وجود دارند که باید آن ها را رعایت کرد.رعایت کردن هر کدام از آن ها می تواند سرنوشت وبلاگتان را تغییر دهد.در ادامه مطلب فایل Pdf این 10 نکته برای دانلود گذاشته شده است.

Startak بازدید : 1464 پنجشنبه 01 تیر 1391 نظرات (0)



گوگل در اصل به عنوان یک پروژه ی Ph.D دو دانشجوی جوان ۲۳ و ۲۴ ساله به نام سرگئی برئی و لری پیچ بود…


* کلمه ی Google درواقع یک اصطلاح ریاضی است که به معنی عدد یک است با ۱۰۰ صفر در جلویش!


* نام GoogleTM در واقع ناشی از یک اشتباه فردی بوده است. قرار بود که نام این موتور جستجو Googol باشد که بنا به اشتباه خالقانش به Google تبدیل شد!


* گوگل بیش از ۴۵۰ هزار سرور دارد که در نقاط مختلف جهان پراکنده شده اند!



بقیه را در ادامه مطلب بخوانید.

Startak بازدید : 2412 جمعه 05 اسفند 1390 نظرات (2)



تقريباً همه ي ما،وارد اينترنت مي شويم،به سايت هاي بسياري مراجعه مي كنيم،معامله هايمان را انجام مي دهيم،موزيك يا برنامه دانلود مي كنيم و....


اما هيچ وقت نشده كه از خودمان بپرسيم كه معني اصلي كلمه ي"اينترنت" چيست و چرا اين كلمه را انتخاب كرده اند؟


پاسخ را در ادامه مطلب بخوانيد.

درباره ما
سايت فري نت در سال 1390 شروع به فعاليت درباره ي "رايگان هاي اينترنت" پرداخت و به لطف دوستان و كاربران عزيز و خداي متعال پيشرفت عظيمي از لحاظ بازديد،تعداد كاربران،مطالب و.... پيدا كرد. مدير سايت: جلالي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مایلید کدام یک از بخش های زیر به سایت اضافه شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 231
  • کل نظرات : 333
  • افراد آنلاین : 19
  • تعداد اعضا : 3636
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 188
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,997
  • بازدید ماه : 1,997
  • بازدید سال : 113,052
  • بازدید کلی : 1,919,135
  • تبلیغات