loading...
فري نت
تبلیغات
Startak بازدید : 593 یکشنبه 23 فروردین 1394 نظرات (0)

همه‌ی شما با مرورگر خوب و پرسرعت گوگل کروم آشنا هستید. همان‌طور که می‌دانید، این مرورگر علاوه بر ویندوز برای سیستم‌عامل‌ تلفن‌های همراه نیز وجود دارد. در اندروید، محبوب‌ترین مرورگر همین کروم است که قابلیت‌های فروانی را به کاربر ارایه می‌دهد.

شاید برخی ویژگی‌های این مرورگر را بدانید، ولی مطمئنا با همه‌ آن‌‌ها آشنا نیستید. در این مطلب قصد معرفی 5 قابلیت مخفی نسخه‌ اندرویدی این مرورگر را به شما داریم،به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 995 سه شنبه 05 اسفند 1393 نظرات (0)


مطمئنا شما هم از آن دسته افرادی هستید که روزانه با سایت های به اشتراک گذاری ویدیو نظیر یوتیوب سروکار دارید،اما همه شما می دانید که یوتیوب به طور مستقیم اجازه دانلود ویدیو های خود را به کاربر نمی دهد که البته روش های متعددی برای دانلود از این سایت وجود دارد ولی اکثرا ویدیو را با کیفیت بالا به شما نمی دهند.اما آیا می دانستید که میتوانید از خود مالک سایت یوتیوب،یعنی گوگل،ویدیو های آن را با کیفیت خیلی بالا دانلود کنید؟برای مشاهده ی روش کار به ادامه ی مطلب بروید.

Startak بازدید : 494 یکشنبه 12 بهمن 1393 نظرات (0)

مرورگر گوگل کروم گرچه یکی از بهترین و سریعترین مرورگر های دنیا می باشد و هروقت بحث سرعت پیش می آید،مرورگر گوگل مطرح می شود اما هر برنامه ای با هر امکاناتی که باشد کم و کاستی دارد و مرورگر گوگل هم از این قاعده مستثنا نیست.در ادامه ی مطلب به بررسی 6 روش برای افزایش سرعت این مرورگر می پردازیم.
Startak بازدید : 1077 یکشنبه 30 شهریور 1393 نظرات (0)

بسیاری از مشکلاتی که امنیت سیستم کاربران و همچنین حریم شخصی آنان را به خطر می‌اندازد بر اثر ناآگاهی از الزامات و اصول اولیه به وقوع می‌پیوندد. در این ترفند قصد داریم به معرفی 10 توصیه برای بالا بردن امنیت رایانه و کاربر بپردازیم. با رعایت این نکات می‌توانید امنیت حریم شخصی خود و رایانه‌ی خود را به حدأکثر برسانید.(ادامه مطلب)

Startak بازدید : 1474 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (0)

صاحبان گوشی‌ های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید برای نصب برخی از اپلیکیشن‌ ها و یا دسترسی به برخی از امکانات خاص این سیستم عامل،نیاز به روت کردن سیستم عامل خود دارند.پس از روت شدن سیستم عامل،نمی‌ توان به سادگی به انجام موفقیت‌ آمیز این عمل پی برد.در این ترفند،ما قصد داریم روشی را برای شما معرفی کنیم که به وسیله‌ ی آن می‌توانید از روت بودن یا نبودن سیستم عامل اندروید گوشی موبایل خود اطلاع حاصل نمایید.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 2234 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (1)


در صورتی که یک فایل متنی با فرمت txt (یا دیگر فرمت‌های متنی) در اختیار داشته و قصد کپی نمودن محتویان آن را داشته باشید،طبیعتاً ابتدا فایل را توسط نرم‌افزارهایی نظیر Notepad باز نموده و پس از انتخاب کل متن، آن را کپی می‌نمایید. بایستی بدانید با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید این کار را به شکلی سریع‌تر و آسان‌تر و تنها با راست‌ کلیک بر روی فایل متنی و بدون نیاز به باز کردن فایل انجام دهید.برای مشاهده ی این ترفند به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1553 شنبه 14 دی 1392 نظرات (0)


همان‌طور که می‌دانید هنگامی که در سایت‌های اینترنتی مختلف در حال وارد کردن رمز عبور خود هستید، این رمز عبور نمایش داده نشده و به جای آن کاراکتر دایره یا ستاره نمایش داده می‌شود. اما ممکن است شما تمایل داشته باشید مشاهده کنید که آیا رمز عبور خود را صحیح وارد کرده‌اید یا خیر؛ مخصوصاً اگر از رمز عبوری پیچیده استفاده می‌کنید و در خصوص این که شخص دیگری صفحه نمایش و رمز عبور وارد شده را ببیند نگران نیستید. این قابلیت در مرورگر Internet Explorer وجود دارد بدین شکل که با کلیک بر روی علامت چشم در کادر وارد کردن رمز عبور می‌توان کاراکترهای رمز را مشاهده کرد. اما اگر از کاربران مرورگر فایرفاکس هستید و تمایل دارید این قابلیت در این مرورگر نیز فعال باشد در این ترفند چگونگی این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1067 جمعه 01 آذر 1392 نظرات (1)


اگر شما تصمیم داشته باشید که یک سند Word را برای فردی ایمیل کنید شاید ترجیح بدهید که این کار را به صورت مستقیم و از داخل خود نرم‌افزار انجام دهید تا در وقت‌تان صرفه‌جویی شود. در این ترفند نحوه‌ی انجام این کار را برای شما بازگو می‌کنیم.(به ادامه مطلب بروید.)

Startak بازدید : 755 یکشنبه 02 تیر 1392 نظرات (0)


امروزه با وجود روش های متعدد و آسان در زمینه هک کامپیوتر و موبایل،امنیت حرف اول را می زند.چرا که خیلی وقت ها پیش می آید حتی بدون اینکه بفهمیم،گوشی مان هک و اطلاعاتی از آن دزدیده می شود.حالا چاره چیست؟
اولین قدم در امنیت،انتخاب گوشی مطمئن و دارای امنیت بالا می باشد.برای فهمیدن بقیه ی روش ها به ادامه ی مطلب بروید.

Startak بازدید : 805 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)


بی شک امروزه عکس یا فیلم گرفتن از محیط دسکتاپ یک کار آسان به اندازه ی خوردن یک آب شده است!! و آن هم استفاده از برنامه ی Snipping Tool در ویندوز 7 و یا استفاده از Snagit یا Fraps می باشد.اما حتما تا به حال پیش آمده که شما قصد عکس گرفتن از یک فیلم یا ویدیوی در حال پخش باشید و وقتی برای نصب یا استفاده از این برنامه ها را ندارید.در ادامه به معرفی روشی جالب برای عکس گرفتن در محیط Media Player می پردازیم.

Startak بازدید : 867 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

تا کنون در رابطه با ترفند های بسیاری از جمله ترفند های رجیستری،ویندوز،نرم افزار،مرورگر و خیلی از چیز های دیگر بحث کردیم.اما جالب است بدانید که حتی گوشی یا تبلت هایی که از سیستم عامل آندروید استفاده می کنند،این نعمت را نیز دارا هستند!!
در ادامه ی این مطلب به بحث درباره ی چند ترفند در این گوشی ها می پردازیم.

Startak بازدید : 2251 سه شنبه 31 اردیبهشت 1392 نظرات (1)


در صورتی که از نرم‌افزار Internet Download Manager برای مدیریت دانلودهای خود استفاده می‌کنید احتمالاً به این نکته پی برده‌اید که این نرم‌افزار در صورت ارائه نسخه جدیدتری از نرم‌افزار آن را برای دانلود به شما پیشنهاد می‌کند. این موضوع به این دلیل است که IDM به طور خودکار با سرور خود ارتباط پیدا کرده و به‌روزرسانی را به کاربر پیشنهاد می‌کند. این موضوع برای کاربرانی که از نسخه‌ی کرک‌شده‌ی این نرم‌افزار استفاده می‌کنند ممکن است بسیار دردسرساز شود. چرا که در صورت تأیید پیشنهاد به‌روزرسانی، در نسخه‌ی جدید کرک نسخه‌ی قبلی کار نخواهد کرد. در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی جلوگیری از به‌روزرسانی خودکار IDM از طریق رجیستری بپردازیم.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1656 دوشنبه 30 اردیبهشت 1392 نظرات (0)


همه ی ما می دانیم که جامع ترین سایت ویدیو در جهان،یوتیوب می باشد.این سایت اگرچه ویدیو های زیادی دارد ولی به کاربران اجازه ی دانلود ویدیو ها را نمی دهد و فقط اجازه ی دیدن آن ها را می دهد که برای ما ایرانی ها که سرعت خوبی نداریم،مشاهده این ویدیو ها خیلی به طول می انجامد.
در این ترفند قصد داریم به روشی در فایرفاکس بپردازیم که می توان تنها با یک کلیک،از یوتیوب دانلود کرد.برای مشاهده ی ترفند به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1203 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



مطمئناً شما هم برخی از صدا هایی که در داخل کیس بیرون می آید را شنیده اید.این صدا ها می تواند به دلیل ارور دادن ویندوز و یا مثلا از یک آنتی ویروس باشد که هنگامی که ویروسی تشخیص داده شد،یک صدایی از کیس بیرون می آید.گاهی این صداها می تواند خیلی آزاردهنده باشد.در این ترفند قصد داریم به روشی در Registry بپردازیم که می تواند این صدا ها را قطع کند.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1326 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)



در اکثر کامپیوتر های شخصی،حتما افراد زیادی از آن استفاده می کنند و به همین دلیل چند یوزر برای کامپیوتر تعریف شده است و برای شخصی سازی بیشتر فرد اقدام به گذاشتن پسورد روی یوزر خود می کند.اما جالب اینجاست که شکستن این پسورد برای افراد حرفه ای کار آسانی است و به همین دلیل نیاز به پسورد قوی تری به کامپیوتر هست که در ادامه می توانید روش این کار را بخوانید.

Startak بازدید : 1387 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)


برای مشاهده‌ی میزان فضای اشغال شده از CPU می‌توان از Task Manager ویندوز استفاده کرد. در پنجره‌ی CPU Usage ،Task Manager بر حسب درصد نمایش داده می‌شود. اما مشاهده‌ی میزان فضای مصرفی CPU در Task Manager با محدودیت‌هایی روبرو است. جالب است بدانید که با استفاده از Command Prompt ویندوز می‌توانید اطلاعات مربوط به میزان مصرف CPU را به طور دقیق و ثانیه‌به‌ثانیه دنبال کرده و این اطلاعات را ضبط کرده و حتی به طور مستقیم در قالب یک فایل اکسل نیز ذخیره کنید. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 748 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)


در صورتی که از آنتی ویروس ESET NOD32 بر روی سیستم خود استفاده می‌کنید، اگر به‌روزرسانی جدیدی برای ویندوز موجود باشد آنتی ویروس این موضوع را از طریق نمایش پیام‌هایی اطلاع‌رسانی می‌کند. حتی اگر تنظیمات Update ویندوز را طوری تنظیم کرده باشید نیاز به اطلاع‌رسانی نباشد. در این ترفند به نحوه‌ی غیرفعال کردن اطلاع‌رسانی‌های به‌روزرسانی ویندوز توسط آنتی ویروس ESET NOD32 خواهیم پرداخت.

Startak بازدید : 573 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)



هنگامی که در موتور جستجوی گوگل عبارتی را جستجو می‌کنید همواره در لیست نتایج با سایت‌هایی روبرو می‌شوید که به صورت ناخواسته در این لیست قرار گرفته‌اند. اینگونه سایت‌ها که اغلب محتوای تبلیغاتی دارند با استفاده از الگوریتم‌های خاص خود را در لیست نتایج گوگل جای می‌دهند و تنها باعث گمراهی کاربر می‌شوند، چرا که پس از باز شدن سایت متوجه می‌شوید که هیچ ارتباطی با موضوع مورد جستجوی شما ندارند.در این ترفند قصد داریم به نحوه‌ی مخفی‌سازی نتایج ناخواسته از لیست نتایج گوگل در مرورگر فایرفاکس بپردازیم. با استفاده از این ترفند می‌تونید سایت‌های مورد نظر خود را به لیست سیاه اضافه کنید تا دیگر در لیست نتایج گوگل نمایش داده نشوند.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 579 جمعه 16 فروردین 1392 نظرات (0)


به وسیله‌ی موتور جستجوی گوگل می‌توان تقریباً تمامی واحدهای اندازه‌گیری شناخته شده را به یکدیگر تبدیل کرد. دما، طول، وزن، سرعت، صدا، مساحت، سوخت، زمان و حجم دیجیتال این واحدها هستند. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار می‌پردازیم.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1152 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (1)



در مرورگرهای اینترنتی انتخاب یک تکه از متن توسط ماوس معمولاً با یک هدف مشخص انجام می‌شود. این کار معمولاً با برای Copy کردن متن انجام می‌شود و یا جستجوی مستقیم متن در موتورهای جستجو. طبیعتاً برای انجام این عملیات بایستی بعد از انتخاب متن کلیک راست ماوس را نیز فشار دهید و گزینه‌ی مد نظر را از منوی راست کلیک انتخاب کنید. با استفاده از این ترفند می‌توانید کاری کنید تا بلافاصله بعد از انتخاب یک تکه از متن، منویی شامل گزینه‌های Copy و یا جستجوی متن در موتورهای جستجوی مختلف نمایان شود. با این کار دیگر از راست کلیک بی‌نیاز خواهید شد. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 569 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

در نسخه‌های جدید فایرفاکس با کلیک بر روی دکمه‌ی نارنجی‌رنگ Firefox منویی شامل دو ستون نمایش داده می‌شود که دارای گزینه‌های مختلفی است. در صورتی که ترجیح می‌دهید همانند نسخه‌های قدیمی فایرفاکس یک منوی سنتی و جمع‌وجور تنها شامل گزینه‌های ضروری در اختیار داشته باشید در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 598 جمعه 25 اسفند 1391 نظرات (0)


در صورتی که به‌روزرسانی ویندوز خود را به طور خودکار و زمان‌بندی شده تعیین کرده باشید، ویندوز به طور خودکار پس از به‌روزرسانی ویندوز اقدام به Restart سیستم می‌کند. این کار ممکن است گاهی بسیار آزاردهنده باشد. در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه‌ی جلوگیری از Restart خودکار سیستم پس از به‌روزرسانی ویندوز از طریق دو روش مختلف بپردازیم.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 645 سه شنبه 22 اسفند 1391 نظرات (0)



نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های مختلفی که بر روی ویندوز نصب می‌شوند بسته به کوچکی و بزرگی خود فضایی از هارددیسک را اشغال می‌کنند. در این ترفند قصد داریم به معرفی 3 راه مختلف برای پی بردن به فضای اشغال شده‌ی هارددیسک توسط نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌های نصب شده بر روی ویندوز بپردازیم.به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Startak بازدید : 1255 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)


در صورتی که قصد خرید یک لپ‌تاپ جدید را دارید، انتخاب یک لپ‌تاپ مناسب از میان انبوهی از لپ‌تاپ‌ها از برندهای مختلف و با ویژگی‌های متفاوت کار دشواری است. در صورتی که از دوستان خود پرس‌وجو کنید و یا نظرات افراد متخصص امر در این زمینه را جویا شوید با پیشنهادت متفاوتی روبرو می‌شوید که باز هم تصمیم‌‌گیری را سخت‌تر می‌کند. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک ابزار آنلاین بپردازیم که با دریافت نیازها و شرایط شما نظیر میزان بودجه، نوع کار شما، نیاز یا عدم نیاز به حمل طولانی مدت لپ‌تاپ و... بهترین لپ‌تاپ را به شما پیشنهاد می‌کند. این کار کمتر از 1 دقیقه به طول خواهد انجامید! به ادامه مطلب بروید تا روش کار را مشاهده کنید.

Startak بازدید : 1186 یکشنبه 20 اسفند 1391 نظرات (0)



همان‌ طور که می‌دانید در مرورگر فایرفاکس می‌توان با راست کلیک بر روی هر تب عملیات مختلفی نظیر بارگذاری مجدد، سنجاق کردن، انتقال به پنجره‌ی جدید، بستن و... را انجام داد. اما در صورتی که بخواهید این کار را به طور همزمان بر روی بیش از یک تب انجام دهید چه خواهید کرد؟ طبیعتاً چنین کاری به طور پیش‌فرض در فایرفاکس امکان‌پذیر نیست. در این ترفند به نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 754 پنجشنبه 10 اسفند 1391 نظرات (0)

گاهی به دلایلی مایلیم در روز یا ساعتی به‌خصوص یک صفحه‌ی اینترنتی را باز کنیم. مثلاً در روز تولد یکی از نزدیکان مایلیم در تاریخ مشخصی سایتی که برای ارسال کارت تبریک است به طور خودکار باز شود تا بتوانیم برای او کارت تبریکی ارسال کنیم و یا مایلیم که هفته‌ای یک‌بار در مثلاً روزهای شنبه و در ساعتی خاص، سایت بانک‌مان به‌طور خودکار باز شود تا به عملیات انجام شده روی حساب بانکی‌مان رسیدگی کنیم. طبیعتاً این موضوعات نیاز به یادآوری دارند، به خصوص اگر حافظه‌ی ضعیفی داشته باشیم. برای این کار نیازی نیست از نرم‌افزارهای یادآور استفاده کنید، بلکه در صورتی که از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید می‌توانید با استفاده از یک افزونه کاری کنید که سایت‌های مورد نظر طبق زمان‌بندی مشخصی باز شوند.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 1093 شنبه 05 اسفند 1391 نظرات (0)



قطعاً برای شما نیز پیش آمده است که در فرم‌ها یا ویرایشگرهای متنی موجود در صفحات اینترنتی اقدام به وارد کردن اطلاعات کرده‌اید، اما به هر دلیلی پیش از ثبت اطلاعات، صفحه بسته شده یا دچار اشکال شده است و اطلاعات وارد شده از دست رفته‌اند. در این مواقع ناچارا بایستی از نو اطلاعات را وارد نمایید که چنین کاری طبیعتا بسیار دشوار است. در صورتی که از مرورگر فایرفاکس یا کروم استفاده می‌کنید با استفاده از این ترفند می‌توانید کاری کنید تا اطلاعات ازدست رفته‌ی وارد شده در فرم‌ها و ویرایش‌گرهای متنی بازیابی شوند. این کار به کمک یک افزونه انجام می‌شود.بقیه را در ادامه مطلب بخوانید.

Startak بازدید : 1021 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (0)





در نسخه‌های جدید مرورگر فایرفاکس برای زیبایی محیط مرورگر، عبارت //:http از نوار آدرس حذف شده است. البته سایر پروتکل‌ها نظیر Https همچنان در نوار آدرس درج می‌شوند. همچنین به هنگام کپی کردن آدرس اینترنتی، آدرس همراه با //:http کپی می‌شود. اما در صورتی که ترجیح می‌دهید همچنان پروتکل Http در نوار آدرس قرار داشته باشد در این ترفند به نحوه‌ی بازگردانی آن خواهیم پرداخت.به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 2060 یکشنبه 15 بهمن 1391 نظرات (0)




تشخیص این‌ که کدام یک از نرم‌افزار های نصب شده بر روی ویندوز بایستی حذف شوند، گاهی برای کاربران مبتدی مشکل است. در این ترفند قصد داریم به معرفی یک یاری رسان کوچک و کم‌حجم بپردازیم که شما را در تشخیص نرم‌افزارهایی که بهتر است از روی سیستم حذف شوند یاری می‌کند. این موضوع به ویژه برای تشخیص بدافزارها و نرم‌افزارهایی که امنیت سیستم را به خطر می‌اندازند بسیار مناسب است.به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Startak بازدید : 699 سه شنبه 10 بهمن 1391 نظرات (0)




حتماً برایتان پیش آمده است که به هنگام ارسال یک ایمیل، پس از کلیک بر روی دکمه‌ی ارسال یادتان افتاده است که نکته‌ای را در هنگام نگارش ایمیل از قلم انداخته‌اید، اما دیگر کار از کار گذشته است و ایمیل ارسال شده است. طبیعتاً راهی هم برای بازگردانی ایمیل پس از ارسال نیست. اما در صورتی که از سرویس ایمیل Gmail استفاده می‌کنید، می‌توانید قابلیتی را فعال کنید تا پس از ارسال ایمیل نیز فرصتی برای بازگردانی ایمیل داشته باشید.برای مشاهده ی این ترفند به ادامه مطلب بروید.

Startak بازدید : 6375 یکشنبه 01 بهمن 1391 نظرات (4)




اگر از آنتي ويروس نود 32 استفاده مي كنيد،حتما با اين مشكل مواجه شديد كه هنگام ورود به بعضي از سايت ها،نود32 ارور مي دهد و اجازه ورود به آن را نمي دهد.

در اين ترفند قصد داريم به معرفي روشي بپردازيم كه با آن مي توانيد اين مشكل را رفع كنيد.

Startak بازدید : 1199 سه شنبه 26 دی 1391 نظرات (1)



در مرورگر اينترنت اكسپلورر 10 كه در ويندوز 8 عرضه شد،بر خلاف ديگر مرورگر ها،موتور جستجوي Bing به عنوان پيش فرض قرار مي گيرد.در اين ترفند قصد داريم به روشي بپردازيم كه با آن مي توانيد موتور جستجوري گوگل را پيش فرض كنيد.

به ادامه مطلب برويد.

Startak بازدید : 899 دوشنبه 11 دی 1391 نظرات (0)
ترفند موبايل


همه چیز بسیار طبیعی رخ می‌دهد؛ گوشی تلفن‌ همراه پس از خرید بسیار خوب کار می‌کند، سرعت گوشی بالاست و همه چیز بر وفق مراد است. اما پس از مدتی حس می‌کنید این گوشی آن گوشی قدیم نیست؛ سرعت کار با گوشی افت کرده و برنامه ها با سرعت پایینی باز می‌شوند. تصمیم می‌گیرید که گوشی را فرمت کنید. اما باز هم مشکل حل نمی‌شود! پس علت را باید در چه چیز جستجو کرد؟ در این ترفند قصد داریم به نکته‌ای اشاره کنیم که قطعأ تاکنون به آن فکر نکرده بودید. آری، همه چیز زیر سر کارت حافظه مرموز است!

Startak بازدید : 607 یکشنبه 03 دی 1391 نظرات (0)




اگر اهل گردش و سفر باشید حتماً برای‌تان جذاب است که بدانید جاذبه‌های گردشگری‌های شهرهای مختلف هر کشور، کدام مکان‌ها هستند. اما جالب است بدانید برای پی بردن به این موضوع نیاز به تحقیقات گسترده ندارید بلکه توسط موتور جستجوی گوگل می‌توانید به جاذبه‌ها و مکان‌های گردشگری شهرهای مختلف پی ببرید. در این ترفند به معرفی نحوه‌ی انجام این کار خواهیم پرداخت.

Startak بازدید : 1800 جمعه 24 آذر 1391 نظرات (0)



فرض کنید چندین فایل متنی در اختیار دارید و قصد دارید متون این فایل‌ها را در یک فایل Word وارد کنید. یا به عبارت دیگر چند فایل متنی را با هم ادغام کنید. این کار به وسیله‌ی یک قابلیت کاربردی در Microsoft Word امکان‌پذیر است و به راحتي مي توان اين كار را انجام داد.

به ادامه مطلب برويد.

Startak بازدید : 1338 دوشنبه 19 تیر 1391 نظرات (1)

مروگر

 

در مرورگرهای اینترنتی در صورتی که یک تب جدید باز کنید، این تب در انتهای نوار تب‌ها یا در کنار تب قبلی قرار می‌گیرد. در این ترفند قصد داریم به معرفی راهی ساده اما کاربردی بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید تب جدید را در مکان دلخواه خود در نوار تب‌ها و کنار هر تبی که دوست دارید باز کنید.

Startak بازدید : 1291 چهارشنبه 24 خرداد 1391 نظرات (0)



مترجم گوگل به نشانی http://translate.google.com را اکثر کاربرانی که با اینترنت سروکار دارند می‌شناسند. این مترجم آنلاین امکان ترجمه نزدیک به 50 زبان دنیا به یکدیگر را دارد. در این ترفند قصد داریم به معرفی روشی جالب بپردازیم که با استفاده از آن می‌توانید به طور سریع تلفظ تمامی لغات و عبارات را با بهره‌گیری از این مترجم بشنوید، آن هم نه تنها با لهجه انگلیسی، بلکه با لهجه‌ های مختلفی نظیر عربی، چینی، فرانسوی، هندی و... .

Startak بازدید : 1359 یکشنبه 07 خرداد 1391 نظرات (1)



در ویندوزهای 7 و 8، قسمت جدیدی به نام Action Center به چشم می‌خورد. در این محیط اطلاع رسانی‌هایی نظیر آپدیت ویندوز، آپدیت آنتی ویروس، یادآوری پشتیبان‌گیری و نظایر آن صورت می‌گیرد. اما این اطلاع‌رسانی‌ها از طریق نمایش پیغام‌های متعددی در قسمت System Tray نوار Taskbar نیز نمایش داده می‌شوند. این موضوع می‌تواند گاهی بسیار آزاردهنده باشد. در ادامه، به نحوه غیر فعال کردن این پیغام ها می پردازیم.

Startak بازدید : 1674 دوشنبه 08 اسفند 1390 نظرات (0)

یکی از شاخصه‌ هایی که کاربران حرفه‌ای را از دیگر کاربران متمایز می‌کند استفاده از کلیدهای ترکیبی و میانبر است.


کلیدهای میانبر، علاوه بر ایجاد سهولت در دستیابی به قسمت‌های مختلف، باعث افزایش سرعت کار با کامپیوتر نیز می‌گردد. چرا که شما به جای حرکت دادن ماوس و کلیک یا دوبار کلیک، کافی است یک یا چند کلید را از روی کیبورد فشار دهید.


در این ترفند قصد داریم به معرفی 12 کلید ترکیبی در محیط‌های مختلف نظیر ویندوز، مرورگرها، سایت‌ها و نرم‌افزارهای مختلف بپردازیم که حتی بسیاری از کاربران حرفه‌ای نیز تاکنون از آن غافل بوده‌اند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
سايت فري نت در سال 1390 شروع به فعاليت درباره ي "رايگان هاي اينترنت" پرداخت و به لطف دوستان و كاربران عزيز و خداي متعال پيشرفت عظيمي از لحاظ بازديد،تعداد كاربران،مطالب و.... پيدا كرد. مدير سايت: جلالي
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    مایلید کدام یک از بخش های زیر به سایت اضافه شود؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 231
  • کل نظرات : 333
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 3636
  • آی پی امروز : 112
  • آی پی دیروز : 115
  • بازدید امروز : 148
  • باردید دیروز : 402
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,957
  • بازدید ماه : 1,957
  • بازدید سال : 113,012
  • بازدید کلی : 1,919,095
  • تبلیغات